Известие

Collapse
No announcement yet.

С какво масло да карам AR 147 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    нещо не те разбрах последно НЕ обича рейсинг + високи или ОБИча ?? Да точно мотора ти казва дали обича или не като си видиш лагерите ти става ясно кво обича нали ? После тия като тебе много обичат да казват че тоя мотор имал МНООООГО проблеми с биелни лагери а си сипват водата и карат в оборот при 40 градуса жега и никво налягане.. Аз затова и казах на колегата дето ще сипва да внимава кво сипва щото утре някой ще му каже ай малко да покараме на завой и ще и вземе здравето ако не избере правилното масло .. ако я кара бавно колата според мен няма нужда от такова масло .. и 20К си е напълно достатъчно .. Аз лично зимата карам с 10/40 няма да споменавам име и нз дали е правилно щото съм карал и с рейсинг и проблем няма колата
    Last edited by tqnbtb; d.m.y г., 20:11.
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • #62
      Сега сериозно. Селения Рейсинг, при спортно карана (разбирай го както искаш) се сменя на 5 000км. Повтарям 5000км. При нормално каране се сменя на 20 000км(по спомен за турбо мотори се сменя на 10 000км). Рейсинг, при спортно каране и смяна на 20 000км ти гарантира смяна на лагери. Та според мен италианките сменят често лагери точно заради маслата, които им дават по каталог да се сменят на 20 000км. Бях писал, че правихме тест на селения - на 15 000 вече беше за смяна (предполагам, че доста преди това е било за смяна, просто го проверихме, когато навъртя 15 000) Пак казвам, ако искате масла с високи показатели орентирайте се към моторджииски-за пистарки, това което е случва в тези двигатели никога няма да го видите в ТС мотор.
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
        Сега сериозно. Селения Рейсинг...
        Сега още по-сериозно:
        5000 км пробег се препоръчва при ...състезания, драг и др. подобни (примерно Серес Калояново) а не стриит стил
        20 000 км е препоръката за ...карбураторни точилки (сващаш ли!!!) не за ТС
        10 000 препоръчват за турбо мотори и...многоклапанни, което ще рече сякаш 16v бангии или ТС.
        Друг е въпроса че JTS-а е 16v бангия и в книжката пише "интервал за смяна на 10W60 - 20 000 ", което според горните спецификации си е предпоставка за "лошото име на дефектен матор"
        AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

        Comment


        • #64
          абе човек ти сериозно ли сменяш масла на 15 000 км ?? само тва ми кажи и спирам да се занимавам да ти пиша повече ?? за
          alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
          Fiat punto GT in progress ~200hp

          Comment


          • #65
            Сменям на 10 000км!!! Селенията беше за проба. ВЛалов в моята книжка пише смяна на 10В40 селения на 20 000км, явно италианците не са наясно какъв мотор са пъхнали в коша
            Алфа 156 1,8ТС 1998г

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
              вно италианците не са наясно какъв мотор са пъхнали в коша
              Съвсем наясно са. Трябва да има работа и за сервизите.
              ...

              Comment


              • #67
                а ся ми кажи 5000 състезателни км малко ли са ?? според мен са достатъчно хората тук говорят за кола която още с излизането ще се кара само и единствено в лютеницата .. което ясно показва че по добро масло от тва рядко се намира не че няма .. а за 10в40ката ще свърши за 2000 км ама не че маслото вече няма да става ами просто ще си го търсиш в атмосферата
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #68
                  Та като стана дума за масла.........някой пробвал ли е PETRONAS SYNTIUM RACER X1 10W-60 Ххората са с традиции в моторните спортове
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от badmadafaka
                    Какви 5000 състезателни километра..?
                    При "състезателно" каране (на писта с гонене на време) маслото се сменя след всяко "състезание"...

                    А на мен ми е интересно как точно го измерихте маслото, че не става след 15К километра... От начина, по който е описано (че сте го проверили след 15К ама могло и преди това да е дало фира) някакси ми изглежда, че не сте следили с уреди постоянно какво се случва с маслото при експлоатацията му през тези 15К километра...
                    А как точно го определихте, че не става, наистина ми е любопитно..? Точно в какво се състоеше теста, който сте направили..?

                    сменяш го ти .. има много хора дето си карат не 1 и 2 пъти с 1 масло на писта .. може би не с ващо темпо ама си карат сиромасите кво да праят
                    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                    Fiat punto GT in progress ~200hp

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                      Сменям на 10 000км!!! Селенията беше за проба. ВЛалов в моята книжка пише смяна на 10В40 селения на 20 000км, явно италианците не са наясно какъв мотор са пъхнали в коша
                      Стана въпрос за 10в60 - 40-та не съм я споменавал и не я ползвам
                      AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от badmadafaka
                        Какви 5000 състезателни километра..?
                        При "състезателно" каране (на писта с гонене на време) маслото се сменя след всяко "състезание"...

                        А как точно го определихте, че не става, наистина ми е любопитно..? Точно в какво се състоеше теста, който сте направили..?
                        При едни колеги-вносители на Унил за България с тест на фирмата. От добре загрял мотор се взема една капка масло и се слага на нещо като филтърна хартия, оставя се хоризонтално за 24 часа на защитено място - да няма прах.... и след това се разчита. До колкото разбрах по диаметъра се определя вискозитета, по разни пръстени и отлагания и къде точно са те се определя какво е състоянието

                        нещо от сорта http://www.schleeter.com/test/oil-test-library.htm
                        Алфа 156 1,8ТС 1998г

                        Comment


                        • #72
                          На всички колеги, които използваха израза "чорбичка, водичка, ..............и пр. " като нещо убийствено за двигателя при високи обороти, бих желал да кажа, че очевидно си мислите следното:

                          Висок вискозитет = добро мазане (вероятно, защото добре ти се мазни на пръстите)

                          Да, ама не!

                          При режими на работа при които повърхностите имат висока скорост на движение една спрямо друга, гъстото масло НЕ може достатъчно бързо да ги облее и смаже.
                          Така те остават сухи и резултатът е плачевен.

                          Опитвам се да Ви кажа, че висок вискозитет НЕ винаги означава добро мазане.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Аз не знам как ги мерите и кога ги сменяте маслата но аз Селения Рейсинг 10W60 лятно време го сменям без да ходя по писти на 6 максимум 7000 км,да ми е мирна главата............
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                              Аз не знам как ги мерите и кога ги сменяте маслата но аз Селения Рейсинг 10W60 лятно време го сменям без да ходя по писти на 6 максимум 7000 км,да ми е мирна главата............
                              Имаш пари - сменяш. Излишни истории създаваш.
                              Освен ,,,, ако не си със сдухан двигател и катраниш маслото
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Имаш пари - сменяш. Излишни истории създаваш.
                                Освен ,,,, ако не си със сдухан двигател и катраниш маслото
                                Не създавам истории а следвам проста логика.......40 и кусур градуса температура плюс около 500 км седмично юркане на колата по магистрала.......определено ако не го сменям често ще се сдобия и със сдухан двигател
                                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                                Comment

                                Working...
                                X